onsdag den 10. august 2016

Danmark --> Afrika

Hej bloggen :i

Så er det endelig ved at være tid til at jeg, med Brødremenighedens Danske Mission, skal afsted mod Tanzania. Vi flyver i morgen tidlig klokken 06.00 fra Billund Lufthavn mod Amsterdam, hvor vi mellemlander, før vi flyver videre mod Dar Es Salaam. Glæder mig til at se jer ALLE i lufthavnen i morgen til en ordentlig farvelrunde. 


Her kan i se et udemærket billede af mig, der viser at jeg faktisk allerede er total klar til at komme afsted.


Jeg skal opholde mig på Peters House, et børnehjem med 32 børn i alderen 4 til 18 år. Børnehjemmet ligger i Sumbawanga, en by i den vestlige del af Tanzania. Her er min opgave at tilbringe tid med børnene, hjælpe med lektier, lege og hvad der ellers kan dukke op af opgaver. Det skal jeg gøre sammen med to andre søde piger, Kristina og Kristina! Vi er i alt 6 piger der tager afsted i morgen. Pauline og Tine skal opholde sig i Kipili og arbejde i Cheke Chea og Marie på PHC projektet ved Tanganyika søen. 

Kristina, Kristina og Pauline
Tine, Marie og jeg selv

I skal være meget velkomne til at følge med i min hverdag i Tanzania via den her blog. Jeg kan afsløre at der både vil komme vlog, fashion-post og meget mere (Marie Jedig, kom an) 

Hvis i har lyst, har BDM oprettet en instagramprofil (meget moderne) man også kan følge. Søg på 'bdmrejs' og følg med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar